Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 12. mars 2012

Fordi du fortjener det


Her har jeg pyntet en ferdigkjøpt tag. Først har jeg stemplet swirler med stempel fra Stempelglede, så har jeg pyntet med et helt herlig prikkete mønsterark fra PaperMaze Nordic. Dette har jeg punchet i nedre kant med punch fra Martha Stewart.

Banneren er stanset ut med Tim Holtz Sizzix dies. Stempelteksten, blonden og blomstene er fra Kort og Godt.


Metallrammen har jeg farget hvit, og inni er det et herlig lekent og sprekt motiv du får kjøpt hos TAKE YOUR PICTURE.


Til slutt vil jeg vise hvordan jeg har farget metallet hvitt denne gangen. Jeg har pleid å bruke gesso til dette, men nå har jeg begynt å bruke tusj. Sakura hvit permanent tusj, er renslig og fin i bruk til dette her, i forhold til å kline med maling og pensel.

Blekket fra tusjen vil ikke tåle hard håndtering på metallet, feks vil du kunne klore den vekk igjen med en negl om du prøver, men det gjør du med gesso som så mange bruker også. ;-) 





Sakura og Sizzix produkter selges til forhandlere i Norge via  Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

Sol sa...

Herlig Tag... Nydelig bruk av både punch og die... Lekker den brosjen var.. -Og så Stilig det ble..
Og det stempelet fra Stempelglede har blitt en av mine Favoritter.. Kan jo brukes til alt! :o)

Aquarell sa...

Kjempefin tag. :)
Den tusjen var smart, sånn må jeg få tak i.

Hobbykroken sa...

Hei Wenche, og takk for sist. Det var kjempekoselig å sitte sammen med deg i helgen! Håper vi snart kan treffes igjen.

Klem Ann Kristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...