Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (663) kopp (347) Kort (1783) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (803) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1016) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

søndag 19. mai 2013

Blondeperm


Jeg oppbevarer blonder og bånd i en slik bånd veske som dette, Pull EZ Ribbon Purse;





Men noen av blondene er så brede at jeg ikke har lyst til å ødelegge de ved å dra de gjennom hullene i veska.

Har lenge tenkt at jeg skulle lage meg en perm til å ha de i, har sett mange varianter av slike i blogger rundt om. Og etter at jeg en dag for litt siden igjen så en variant, og en riktig så lekker en også hos Lin Monika, så bare MÅTTE jeg lage en selv.

Og slik ble min seende ut;



Jeg har laget albumsider av tykk kartong, type bakside av tegneblokk. Laget hull med hullmaskin fra CarlaCrafts. Dette er en hullmaskin som lager ett og ett hull.



Albumsidene gjør jeg ikke annet med enn å lage hull, ingen forstyrrende pynt på disse.



Kun forsiden som er pyntet med motiv fra Nicecrane Designs

The Exquisite Charm of Willcox



I tillegg til mønsterark, blonde, kakeserviett, blomster, halvperler og tekst printet ut med Word.



Så er det bare å finne frem gullene av noen bånd man ønsker å håndtere med silkehansker og veire de rundt albumsidene;








Kan også sees på scrapping.no. 

1 kommentar:

Lin Monika sa...

Så fin denne ble, Wenche! God ide med hele ark inne i permen, holder seg bedre på plass da:) Ønsker deg en riktig god helg. Klem, Lin Monika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...