Etiketter

advent (39) baby (244) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (660) dåp (143) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (59) konfirmasjon (664) kopp (346) Kort (1769) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (791) Personlig gave (773) påske (38) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1005) sjokolade (119) smågaver (1461) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 27. juni 2013

Gavepakning

Kan også sees på scrapping.no. 

Jeg har laget en gavepakning med pynt til kubbelys og pynta fystikkeske. Noe å pusle med frem mot jul

Har lenge tenkt at jeg skulle alge slike, og når jeg så dette innlegget i bloggen til Marianne, fikk jeg det sparket bak jeg trengte for å sette i gang.



Når jeg lager pynt til lys bruker jeg hest tynn metallpynt, som det enkelt går an å stikke et hull i med syl.



På den måten kan jeg stikke piggen (som egentlig er beregnet til å lage ørepynt med) gjennom. Eller må du lime denne på metallet på baksiden og da trengs et kraftig lim, slik at piggen ikke blir sittende igjen i lyset når du ønsker å fjerne pynten igjen.





Så har jeg pyntet med hjemmelaget pebbles, og selvmikset embossingpulver.

Motivene jeg har brukt er fra Nicecrane Designs
F. Brundage Babies CSPrintet ut i str som passer å punche ansiktene i 1 inch, og printet større for å ha motiv på fyrstikkesken. På esken har jeg brukt samme motiv på for- og bakside.






Har bare brettet litt kartong for å feste pynten i for å lage en gavepakning av tingene;



5 kommentarer:

Nicecrane Designs sa...

Wowwww Wenche,,,,what creative and unique idea......, love it,,,I was thinking aboutif theyare medallions but they are ornaments to place on the candles,........awesome my friend, I love these Brundage picts,,on the stunning match box and all over the coordinating gift box,,,You are rock, Wenche......love your idea my friend......

Marianne sa...

Så morro å se, dette ble kjempeflott!!! Lurt å stikke hull i rammen. Jeg bruker Glossy til å feste stikker`n på baksiden. Glossy er egentlig en smykkelim, og fester metall mot metall kjempegodt. Har prøvd med limpistol, og det funker ikke!!!! Du har en flott blogg, med masse gode ideer. Jeg er stadig innom, men er fryktelig dårlig til å legge igjen spor etter meg.
Ha en flott kveld.
Klemmer fra Marianne:)

Wenche sa...

Tusen takk for lim-tips og fine ord, Marianne.

Unni A sa...

Så flotte dekorasjoner til lys! Og nydelig fyrstikk-eske! Kjempefine gaveideer :)
klem Unni

Nikki Craft sa...

This is such a fab gift Wenche...and great tutorial :) x
hugs Nikki x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...