Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (158) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (872) julekule (250) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (663) kopp (347) Kort (1783) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (803) Personlig gave (777) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1016) sjokolade (120) smågaver (1466) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

fredag 14. oktober 2016

Flaskepynt til bryllup

Kan også sees hos Creative Expressions.

Jeg har laget pynt til å henge på vinflaske / champagneflaske. Denne kan du skrive en personlig hilsen bakpå, slik at den fungerer både som pynt og kort. 


Slik har jeg laget denne: 

Jeg stanser ut alle delene jeg trenger. Nesten som et puslespill dette ;-) 


Jeg ønsker litt ekstra glimmer på prosjektet mitt, så jeg bruker stensil og glitterpaste på sirkelen. 


Mens glitter pasten tørker kan jeg montere sammen de andre delene. Jeg bretter banneren slik at lengden på den passer ok til flasken jeg skal henge pynten på. Denne har jeg stiftet fast til doilioen, og limer på en Dazzler embelishment for å skjule stiften. Jeg velger å bruke stift for å kunne stole på at delene henger godt sammen. 


Fester banneren på samme måte til doilien med hull i ; 


Når glitterpasten er tørr monterer jeg sirkelen til doilien med 3D limputer, for litt opphøyet effekt. 

Teksten og hjertene er stanset ut i hvit mosegummi, så de utgjør også en dimensjon. 


Så kan jeg pynte flasken, ved å henge prosjektet rundt flaskehalsen: 


Elegant, eller hva? 


Materialer fra Creative Expressions: 
CRE8X8 Creative Expressions Teresa Collins 8'' x 8'' Paper Pad
CSPASTSPFROST Cosmic Shimmer Sparkle Past Frosty Dawn
DAZMIXAQUA Dazzler Aqua Collection 8mm and 12mm 32 Embellishments
CED4304 Craft Dies by Sue Wilson - Frames Tags Collection - Pierced Flags
CED4315 Frames and Tags Collection Maggie
CED4308 Frames and Tags Collection - Tessa
CED9304 Shadow Box Collection - Mr and Mrs

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...