fredag 11. august 2017

Grublis for august hos Scrappelyst - Glitter og glam

Det er klart for august-grublisen, denne sommeren raser avgårde i rekordfart. 

Her er mitt inspirasjonsbidrag, et kort til høstkonfirmanten: 


Ark, dies og halvperler jeg har brukt er fra Papirdesign. Motivet har jeg lånt via Pinterest.
Blomster er fra bl a I am Roses. Blonde fra Din Fantasi.

Mitt glitterelement er teksten som jeg har stanset ut i nydelig glitterkartong fra Best Creation. Denne kartongen er av veldig god kvalitet og finnes i mange flotte farger. Glitteret drysser ikke.



Deltar med kortet mitt hos
Papirdesign, Sommerutfordringen, frist 31.august. Kortet er spekket med favoritter; ark fra Papirdesign i favoritt fargen, konfirmantdiesen er min desiderte favoritt til formålet, posekortformatet går jeg heller aldri lei. 

2 kommentarer:

Renate Sarassen sa...

Så nydelig! <3 Ordentlig gode farger, og morsomt med den klypa som "prikken over i- en" ;)
Takk for at du deltar hos Papirdesign!
Klem, DT- Renate

Hilde sa...

Nydelig❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...